HovedkontorRoyal Unibrew A/SFaxe Allé 1 CVR No.: 41 95 67 12 |
Call CenterRoyal Unibrew
|
PresseKontakt: |
Produktreklamationer
Vi er selvfølgelig altid interesserede i, at du som forbruger, oplyser os om dårlige oplevelser med vores produkter.
Normalt vil fremgangsmåden være som beskrevet nedenfor, men i den kommende periode vil vi kun bede om at få varer tilsendt, hvis det er nødvendigt for at besvare reklamationen, jf punkt 3.
Svartiden kan i nogle tilfælde være længere, jf punkt 5
Hvis du har haft en oplevelse med et af vore produkter, der afviger fra din forventning mht. smag, konsistens, farve eller lignende, er vi meget interesseret i at høre fra dig, derfor beder vi dig:
- Udfylde nedenstående formular
- Gemme pågældende produkt i original emballagen.
- Vi fremsender forsendelseskasse og evt. prøverør til returnering af produktet.
Hvis reklamationen omhandler dåser, hældes væsken over i medsendte prøverør, som lægges i kassen sammen med den tomme dåse. Send gerne et par ekstra uåbnede dåser med. - Forsendelseskassen sendes via nærmeste posthus til (porto er betalt)
Royal Unibrew A/S
Faxe Allé 1
DK 4640 Faxe
Att. Laboratoriet/Reklamation - Du vil normalt kunne forvente at få svar på din reklamation inden for ca. 2 uger.
Læs vores privatlivspolitik her
Den bedste service
Royal Unibrews terminaler leverer produkter over hele Danmark, og vi bestræber os på at yde den bedste service for alle kunder
På denne side finder du en oversigt over alle Royal Unibrews terminaler. Hvis du har spørgsmål eller ønsker at bestille vores produkter, er du velkommen til at kontakte vores call center på telefon 56 77 16 00 eller via e-mail til callcenter@royalunibrew.com. Call centret har åbent alle hverdage i tidsrummet 08.00 til 16.00.
Overordnet ansvarlig for distribution
|
Terminal FynHolkebjergvej 54 |
Terminal MidtjyllandEgeskovvej 24 |
Terminal NordjyllandSvendborgvej 28 |
Terminal SjællandFaxe Alle 1 |
Terminal StorkøbenhavnEjby Industrivej 6 |